
Tarinani
Olen jo pienestä asti aistinut herkästi ympäristöäni, muita ihmisiä ja asioita, joita opin pitämään mielikuvituksen tuotteena. Herkkyyteni opin piilottamaan, ja aloin rakentaa itsestäni tarinaa aina pärjäävänä, kaiken kestävänä muiden auttajana, joka ”ei tarvitse ketään”. Tämän uskomuspohjan kanssa aikuiseksi kasvaminen sai kulkemaan kohti olosuhteita, joissa ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin havahtua. Päädyin matkalle kohti todellista ydintäni, sieluni syvyyksiä, ja voi pojat, että sillä matkalla on riittänyt kohdattavaa.
Tämä on uusi versio omasta tarinastani. Aiempi oli täynnä ulkoisten olosuhteiden kertomista, osittain jopa niillä selittelyä. En tunnista itseäni enää siitä tarinasta, joten päätin kirjoittaa tämän niin, kuin tässä hetkessä ja tällä tietoisuudella tunnen.
Minä nimittäin tiedän, että kaikki, mitä on tapahtunut, on tapahtunut syystä. Minua varten, ei minulle. Jotta oppisin, oivaltaisin ja löytäisin taas lähemmäs totuutta. Olen itse luomassa elämääni samalla , kun koen sitä. Niin kuin jokainen meistä on. Kohtaamme muita ihmisiä, jotta voimme kokea yhteyttä. Joskus muiden kanssa, joskus muut ovat peilaamassa meille yhteyttä- tai sen puutetta- itsemme kanssa. Minun tehtäväni täällä on auttaa sen yhteyden löytämisessä. Kehon kautta, sielun tasolla ja energian välityksellä.
Autan sinua tulkitsemaan energiaa ympärilläsi ja ymmärtämään itseäsi paremmin, tavoitteena tehdä itseni tarpeettomaksi yhtälössä. Et sinä tarvitse siihen oikeasti ketään muuta. Mutta alussa voi auttaa, kun joku opastaa tässä, kenties sinulle vieraassa, energiamaailmassa.
Jos nyt lyhyesti kerron vähän, kuka olen: Olen Tiia, kohta nelikymppinen kolmen lapsen äiti (yksi aikuinen, kaksi pientä lasta), hyvinvointialan yrittäjä ja energiatulkki. Olen koulutettu hieroja, coach ja suorittanut johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinnon. Olen myös Metsämieli-menetelmän vetäjä ja erityisherkkyyden kokemusasiantuntija, ja lokakuussa -26 valmistun eläinavusteiseksi valmentajaksi. Kirjoitan kirjaa Erityisherkkyys ja henkinen matka, joka julkaistaan tämän vuoden aikana. Luotsaan elämääni yksinhuoltajuuden ja -yrittäjyyden viidakossa, ja elämäni on aika ajoin melkoisen runsasta. Rakastan sitä. En välttämättä jokaista yksittäistä hetkeä (niitä väsyneitäkin hetkiä on, niin kuin kaikilla), mutta kokonaisuutena, pitkän tähtäimen visiota kohti kulkiessani, niin kyllä, aidosti voin sanoa että rakastan elämääni. Olen vuosia tehnyt työtä ollakseni tässä missä nyt olen, enkä malta odottaa mitä tulee seuraavaksi. Energiatasolla minä jo tiedän, että se on jotain ihanaa.
Kiitos, kun olet täällä, yhteydessä. Minulle saa aina laittaa viestiä, jos on jotain, mistä haluat jutella tai jotain, mikä herättää kysymyksiä.
Tiia